Skip to main content
Hallo,



Ben vandaag overgestapt van Simyo pre-paid naar Simyo Sim only. Nu werkt internet niet meer. Forjm geraadpleegd... APN settings vernieuwd, tel reboot en settings op mijn simyo nagekeken. Lijkt allemaal goed te staan.



Suggesties zijn welkom.
Oh ja... heb toestel hulp gevolgt. Geen effect. Een reset van de simkaart door simyo lijkt vaak te helpen. Kunnen jullie mijn sim ook eens een reset geven?
Je kan zelf ook proberen een reset te geven. Zet je telefoon uit, haal je simkaart eruit, wacht 15 minuten, simkaart erin en telefoon aanzetten.
Raytje, bedankt voor je reactie. Het heeft helaas niet geholpen.
Hoi Marco234,



Goed om te horen dat je het bovenstaande al hebt gedaan. Vaak krijg je weer internet door de toestelhulp te gebruiken, te rebooten en je simkaart uit je telefoon te halen. Dit heeft bij jou dus niet gewerkt en rest mij ook niet meer dan een reset te doen. Ik verwacht ook dat dit meteen de oplossing is 😉. Je hoeft hiervoor alleen even je telefoon opnieuw op te starten!



Laat je me weten of het heeft geholpen?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je hulp Raytje!
Hallo Tiury,



Die reset heeft geholpen. Ik heb nu weer internet!



Thnx.
Hoi Marco234,



Wat goed om te horen 🙂. Bedankt dat je ons hiervan op de hoogte hebt gebracht! Mocht er nog iets zijn, zie ik je graag terug op het Simyo forum.



Groetjes, Tiury
Ik heb het zelfde probleem - Iphone 6 plus en internet doet het ook niet. Ben gisteren of eergisteren overgestapt van prepaid naar Sim only... Heb sim eruit gehaald, instellingen bekeken, gereset en alles lijkt goed te staan..... Naar de help lijn bellen? Jolanda
Je kunt idd even bellen met het gratis 1200 van de klantenservice.



Bij iPhone wil synchroniseren met i-Tunes ook wel eens werken heb ik begrepen.



Dus dat is misschien ook nog een optie om te proberen voor je belt 🙂
Hoi jolanda hogenkamp, welkom op het Simyo forum!



Ook op het forum helpen we je graag hoor 😳 We streven er naar om je vraag binnen één werkdag te beantwoorden. Als je graag sneller een reactie wilt, dan is dit meestal van een ander forumlid 🙂 Bellen kan en mag altijd. Ik zie dat je dit inmiddels ook gedaan hebt en je weer internetverbinding hebt 🙂



Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons ook te vinden op het forum.



@Raytje; bedankt voor je reactie 🙂

Reageer