Skip to main content
Ik heb gisteren voor het eerst mobiele data gekocht en jullie zeggen dat de dag daarna ik meteen mijn data kan gebruiken maar dat kan niet. Wat moet ik nu doen?
Om te beginnen, welke telefoon heb je? Staat internet aan op mijn simyo?
Friesian ik heb een iPhone 5s en hoe zet je het internet aan op mijn Simyo
Ga naar deze pagina om internet aan te zetten.

https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_netwerkinstellingen



Ga naar deze pagina en controleer of (handmatig instellen) internet.....namen toegangspunten goed staan.



Eu internet uit.
Heb ik gedaan maar nog steeds geen effect
https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/apple link vergeten.handmatig instellen internet.
Hoi Wout001001,



Welkom op het Simyo forum.



Wat vervelend dat je nog geen gebruik kunt maken van je internetbundel. Een nieuwe bundel wordt inderdaad direct aan je abonnement toegevoegd.



Jouw internetbundel is op 16-07-2016 geactiveerd. Ik heb voor de zekerheid je internetoptie een reset gegeven. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon even uit en weer aan willen zetten?



Als dit niet de oplossing is, en je weet zeker dat de instellingen op je telefoon juist staan, dan wil ik je vragen een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat je jouw simkaart in een andere telefoon probeert en een andere simkaart in jouw toestel plaatst. Zo kom je erachter waar de oorzaak ligt.



Laat je me weten of dit is gelukt?



Groetjes,

Sean



@Friesian, bedankt voor je hulp!
@sean het is gelukt!
Hoi Wout001001,



Dat is goed nieuws! Bedankt voor je reactie en veel internetplezier ;)



Groetjes,

Sean

Reageer