Skip to main content
Ik ben een week buiten mijn wifi -bereik en heb een bundel aangeschaft en aangeklikt op 'Mijn Simyo', maar hij gaat niet automatisch werken. hoe krijg ik de bundel aan de gang?
Heb je via je Mijn Simyo internet op je mobiel aangezet?



En indien dat het geval is dan kun je met de toestelhulp internet op je telefoon instellen.

Zie: https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/
Hoi Rieshart,



Wat vervelend dat je niet meteen gebruik kon maken van je internetbundel. Ik zie dat je na de reactie van RicoK, de internetoptie op je aansluiting hebt ingeschakeld. Als de instellingen op je telefoon ook juist staan, kun je nu gebruik maken van mobiel internet.



Werkt alles nu naar behoren?



Groetjes,

Sean



@RicoK, bedankt voor je antwoord!
Hoi Rieshart,



Wat vervelend dat je niet meteen gebruik kon maken van je internetbundel. Ik zie dat je na de reactie van RicoK, de internetoptie op je aansluiting hebt ingeschakeld. Als de instellingen op je telefoon ook juist staan, kun je nu gebruik maken van mobiel internet

Bedankt Ricok en Sean, het is me deze keer gelukt!



Werkt alles nu naar behoren?

Het is gelukt. Alles is een weet

Bedankt Ricok en Sean

Groetjes,

Sean



@RicoK, bedankt voor je antwoord!

Hoi Rieshart!



Enorm goed! Ben blij om te weten dat het weer werkt.



Als je nog vragen hebt, dan kun je altijd bij ons terecht!



Groetjes,

Ilias

Reageer