Skip to main content
Als ik mijn mobiele gegevens aanzet, komt het symbooltje (dat aangeeft dat de mobiele gegevens zijn ingeschakeld) niet tevoorschijn en ik heb dan ook geen verbinding. Ik heb genoeg beltegoed en ik heb ook een bundel van 250 MB geactiveerd. Hoe kan dit en wat moet ik doen?



Graag hoor ik van u!
Eerste vraag.

Staat internet aan op mijn Simyo?



Verder kan het zijn dat APN niet goed is ingevuld (namen toegangspunten.

https://www.simyo.nl/klantenservice/gebruiken-instellen-34/internetinstellingen-53/telefoons-395
Internet staat wel aan. Maar hoe moet het APN zijn ingevuld? Ik weet namelijk niet of het goed of fout is.
Welke telefoon heb je?
LG maar het is denk ik niet meer nodig, want ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart en nu doet hij het weer. Ik hoop dat hij het blijft doen.

Maar in iedergeval bedankt voor de hulp!
Hoi Rick Hendriksen,



Welkom op 't Simyo Forum!



Soms zijn het de makkelijkste handelingen die het beste resultaat teweegbrengen! Enorm goed dat je jouw toestel opnieuw hebt opgestart! Ik ben enorm blij dat het probleem is opgelost. Als het probleem zich weer voordoet, laat je het dan weten?



Friesian, enorm bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Ilias
Ja ik zal het laten weten als het weer zover is.

Bedankt!
Hoi Rick Hendriksen,



Te gek! Hopelijk blijft alles gewoon goed werken!



Groetjes,

Jihane

Reageer