Skip to main content
Ik heb een maand internet bundel gepakt, maar krijg hem niet op de telefoon in werking. ik heb samung s3 mini ik heb thuis wifi maar onderweg internet is wel makkelijk.kunnen jullie helpen
Je tekst is nogal schreeuwend met al die hoofdletters. Dat leest niet prettig, dus...............
Check hier op je APN instellingen juist zijn.

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/samsung/i8190-galaxy-s-iii-mini/internet/usecase/apn-handmatig-instellen



Check op je Mijn Simyo of internet op je mobiel aan staat.



En verder wat Friesian zegt. Gebruik van overmatig hoofdletter gebruik komt als schreeuwerig over en is vrij storend, ook om te lezen.
Hoi jola1966,



Welkom op het Simyo Forum.



Zoals je ziet heb ik jouw bericht iets aangepast en de hoofdletters vervangen. Het is niet helemaal de bedoeling om hoofdletters in je bericht te gebruiken als dit niet nodig is.



Het is natuurlijk erg lastig dat de internetbundel niet goed werkt. Zoals Raytje aangeeft, zal de internetoptie aan moeten staan op Mijn Simyo. Anders kun je geen connectie met het netwerk maken. Ik zie dat je dit ondertussen ook hebt gedaan. Kun je mij vertellen of je ondertussen gebruik kunt maken van het internet?



@Friesian & Raytje, bedankt voor jullie input :D



Groetjes,

Angela
Dankje het werkt
Ik dacht dat ik een bericht zou krijgen op een andere manier.maar dank jullie voor de hulp.en sorry voor de late reactie.

Fijne dag .

Ik heb trouwens weer een vraag gesteld maar weet nu dat ik hier eff moet kijken.dus ik zal dat dagelijks eff doen.
Ik dacht dat ik een bericht zou krijgen op een andere manier.maar dank jullie voor de hulp.en sorry voor de late reactie.

Fijne dag .

Ik heb trouwens weer een vraag gesteld maar weet nu dat ik hier eff moet kijken.dus ik zal dat dagelijks eff doen.




Als je de notificaties aan hebt staan dan moet je een melding ontvangen zodra een nieuwe reactie is geplaatst in het topic waarin jij hebt gereageerd. Zijn deze misschien als Spam aangemerkt?
Het werkt nu prima en ook de meldingen krijg ik nu binnen.
Hoi Jola1966,



Wat fijn dat het nu allemaal werkt! 🙂 :Laat je 't ons weten als je nog andere vragen hebt?



@ RicoK: Dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane

Reageer