Skip to main content
Hallo, voor mijn nieuwe Samsung J3 heb ik een internetbundel geactiveerd. Voor deze telefoon heb ik ook een nieuwe sim kaart besteld. Bellen gaat goed, internet via Wifi ook, echter geen internet met wifi uitgeschakeld.

Anderen in huis met een KPN abonn. hebben wel snel internet (zonder wifi).

Ik heb de instellingen nagelopen, deze waren reeds automatisch ingevuld en staan naar mijn mening goed.

Telefoon een tijd lang uit geschakeld, maar het werk nog steeds niet.

Kunt u mij helpen?
Staat op mijn Simyo Internet aan? Controleer even tabblad instellingen > netwerkinstellingen.



Heb ik je hiermee goed geholpen?
Friesian, ja dat staat aan. Ik heb vanavond een internet bundel op mijn simyo geactiveerd. Die is dan toch wel binnen 1uur actief neem ik aan !?
Toch maar ff een double check.:) Mocht het dit niet zijn dan zal een moderator (naar verwachting) morgen een reset plegen, die neemt contact op via dit topic.



Suuk 6.



Voor de zekerheid....

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/internetinstellingen-voor-android-telefoons-149?c=54
Friesian, bedankt voor de tip, internet stond inderdaad nog niet ingeschakeld. Probleem opgelost 🙂
Hoi M_T,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat vervelend om te zien dat je niet direct gebruik kon maken van het internet.



Gelukkig was Friesian daar om je te helpen 🙂 De internetbundel had je netjes aangezet maar de optie voor toegang tot het netwerk stond nog uit. Je hebt dit ondertussen aangezet en je kunt gebruik maken van het internet. Fijn om te zien dat het probleem opgelost is. Mocht je onze hulp nog nodig hebben, dan weet je ons te vinden!



@Friesian, heel erg bedankt voor je hulp :D



Groetjes,

Angela

Reageer