Skip to main content
hallo,



ik ben sinds anderhalve week simyo klant.

het overzetten liep vlekkeloos,

maar sinds vanmorgen heb ik geen 4G meer.

als ik mijn mobiel opnieuw opstart helpt ook niet, mobiele data uit en weer aan zetten ook niet.

APN veranderen in KPN4G,nl ook niet.

ik heb geen idee wat nog te doen.

ik heb een iphone5s met de nieuwste ios erop.

wie kan mij helpen.
Hoi harryabee, welkom op het Simyo forum :)



Wat vervelend dat je helemaal geen 4G hebt sinds gisterochtend. Ik zie dat je hier vanmorgen contact over hebt opgenomen met onze telefonische klantenservice en dat ze dit doorgestuurd hebben naar onze IT-afdeling. Zij gaan je aansluiting nakijken om te kijken of er iets niet goed staat op je aansluiting.



Er zijn inmiddels wel wat aanpassingen gemaakt, dus mocht je weer 4G hebben inmiddels, hoor ik dit graag van je. Anders moeten we helaas even hun reactie afwachten.



Sorry voor het ongemak!



Groetjes, Tiury
Hallo,



Ik heb inderdaad contact gehad met de klantenservice en het werkt weer.:8

Op mijn simyo / instellingen/ netwerkinstellingen/ internet op je mobiel in nederland, staat het schuifje nu op uit.

Dat vond uw collega ook al vreemd hoe dat kon.

Er wordt nu uitgezocht door de IT-afdeling hoe dat kan.

Maar 4G werkt wel weer.

Ben weer helemaal blij.

Super service!!!!!!!:D



gr Harry
Hoi harryabee,



Erg goed om te horen dat ze het vanmorgen al hebben opgelost voor 🙂. Ik zag zojuist je Twitter bericht langskomen. Erg leuk van je! Mocht er nog iets zijn, zie ik je graag terug op het Simyo forum.



Groetjes, Tiury

Reageer