Skip to main content
Tot ong 2 weken geleden had ik internet op mijn mobiele telefoon.

Nu heb ik dat niet meer, terwijl het wel in mijn abonnement zit.

Ik weet dat ik een 'vrij' oude telefoon heb, maar ik vind het raar als dit probleem van de ene dag op de andere dag aan mijn telefoon ligt.

Hoe kan ik weer nternet op mijn nokia E72 krijgen?
Hoi ThaNikos, welkom op het Simyo forum!



Omdat het heel vervelend is dat je ineens niet meer op internet kunt, heb ik meteen je aansluiting nagekeken. Hier kwam ik niets vreemds tegen. Toch heb ik voor de zekerheid alle opties op je simkaart gereset, in de hoop dat hij zich nu wel goed aanmeldt bij het netwerk en weer kan internetten. Hiervoor hoef je alleen eventjes je telefoon voor 15 minuten uit te zetten.



Mocht dit niet werken, zou je dan deze instructies stap voor stap willen volgen? Met deze twee oplossingen moet het weer werken. Wil je me laten weten of dat ook zo is?
Bedankt voor de hulp.

Ik heb nu weer internet verbinding.

Maar zelfs 2.

´mobiel internet´ zoals in het smsje stond. Maar ook ´vodafone live´ (Ik heb mijn telefoon ooit eens via vodafone aangeschaft. Kan ik 1 van de 2 uitzetten?

Of krijg ik anders dubbel verbruik?
Hoi ThaNikos,



Wat goed dat je internet weer actief is 🙂 Het kan volgens mij geen kwaad dat er nu 2 APN's actief zijn, maar je kunt voor de zekerheid het Vodafone Live internetprofiel verwijderen. Ik heb hier helaas geen duidelijke instructies voor kunnen vinden op internet.



Zou je kunnen kijken of je hem zelf handmatig kunt verwijderen?

Reageer