Skip to main content
Hoi ik heb een vervangende simkaart besteld omdat.mijn oude niet in mijn telefoon pastte. Nu doet mijn mobiel intermet het niet bij mijn sony xperia z3. Ik heb alle stappen al gevolgd van het activeren op mijn simyo tot de simyo handleiding op mobiel netwerk volgen maar het doet het nog steeds niet. Ik kan wel gewoon bellen.
Hoi Eddie,



Vervelend om te horen dat je geen internet meer hebt.



Je nieuwe simkaart is gistermiddag succesvol geactiveerd. Alle instelling van je oude simkaart zouden ook van toepassing moeten zijn op de nieuwe. Ik zie dat je vandaag kort internet hebt gehad. Werkt alles weer naar behoren?

Zou je willen kijken of de instellingen op je toestel correct zijn. Je kan hiervoor de stappen die op onze [url=hhttps://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/sony/d5803-xperia-z3-compact/internet/usecase/apn-handmatig-instellentoestelhulp [/url]staan doornemen.



Laat je weten of het aan de instellingen lag?

Reageer