Skip to main content
Sins vandaag is mijn 4g ingegaan maar geen 4g verbinding op Iphone 5, kan dit nog teruggedraaid worden?
Hoi Emilio$,



Oeps, dat werkt inderdaad niet samen :(



Helaas ondersteunt de iPhone 5 de frequentie waarop KPN 4G aanbiedt niet. Super lastig, maar helaas niet iets wat ik voor je kan regelen. Natuurlijk wil ik jou nu niet met deze bundel laten zitten en vooral niet met de bijbehorende kosten.



Via Mijn Simyo kun jij Flex 4G uitzetten. Ik wil je vragen dit te doen. Zodra je dit gedaan hebt kun je mij een seintje geven. Ik zorg er dan voor dat wij de bundel vergoeden uit coulance. Goede deal?



Groetjes,

Angela
Angela, zonet gedaan wat je gezegd heb bedankt voor de top service! Deal = een Deal
Hoi Emilio$,



Graag gedaan namens mijn collega! Ik zorg ervoor dat het compliment bij haar terecht komt, en de kosten voor jouw 4G bundel gaan we vergoeden :D



Nog een fijne dag!



Groetjes,

Sean
Goedenavond, zoals hier boven is aangeven dat de kosten voor 4g vergoed zal worden is tot op heden nog niet gedaan?
Hoi Emilio$,



Dat is niet de bedoeling!



Ik heb het nagekeken en zie inderdaad dat het verzoek nog niet behandeld is. Sorry hiervoor. Ik ga direct spoed achter het verzoek zetten. Het bedrag wat jij voor 4G hebt betaald zal binnen een week op jouw rekening staan.



Houd je mij op de hoogte hiervan?



Groetjes,

Angela

Reageer