Skip to main content
Hallo,



Ik heb sinds vandaag mijn abonnement overgezet naar jullie. Met 4G flex in mijn bundel. Vanmiddag deed die het heel netjes.

Maar daarna heb ik de wifi gebruikt. En nu ik weer buiten bereik van wifi ben, gebruik ik alleen 3G netwerk en geen 4G netwerk. Ik heb de APN al eens veranderd maar dit lijkt niks te helpen, ik blijf op 3G netwerk. Hoe kan dit?? En hoe lang kan het duren voordat mijn 4G goed werkt.
Ik heb vanmorgen gebeld met de service en mijn simkaart is gereset waardoor de 4G het nu wel zou moeten doen. Maar het is 1 x in beeld geweest links bovenaan. En nu heb ik nog steeds alleen maar 3G. In plaats van 4G. Hoe kant dit? En wat kan ik nog aanpassen of veranderen
Hoi Lyan,



Wat vervelend dat je geen 4G hebt, nadat je deze Flex 4G bundel hebt aangezet. Het is zo te zien bij het activeren van je 4G niet helemaal soepel gegaan, dus ik heb deze optie opnieuw laten toevoegen door onze technische afdeling (dit is iets anders dan mijn collega van de telefonische klantenservice heeft gedaan). Als je ervoor zorgt dat je APN op: portalmmm.nl hebt staan en je daarna je telefoon opnieuw opstart, moet je 4G het weer doen zoals gistermiddag 🙂.



Laat je me weten of dit ook zo is?



Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,



Mijn apn staat inderdaad automatisch op portalmmm.nl. Ik heb de telefoon uitgeschakeld en ingeschakeld. Maar heb nog steeds alleen 3G. Of duurt het langer voordat 4G het doet?



Groetjes, Lyan
Hoi LyanKroek,



Of duurt het langer voordat 4G het doet?


Helaas duurt het iets langer en ben je niet de enige die dit ervaart op dit moment. We houden je in dit topic op de hoogte.

Reageer