Skip to main content
Gisteravond heb ik een contract verlengd en toen gekozen voor 4G maar nu doet het mobile internet het niet meer.

Ik heb de de telefoon van 3G naar 4G gezet en ook de APN staat op portalmmm.nl daarna de telefoon uit en aan gezet maar doet nog steeds niks
Hoi RW van Schagen,



Welkom op het Simyo Forum.



Ah, wat leuk om te zien dat je gekozen hebt voor een verlenging van je contract 😃 We houden je graag nog even bij ons. Natuurlijk wel op de voorwaarde dat 4G gewoon werkt zoals dit hoort te werken.



In het systeem vind ik terug dat je ook contact gehad met een collega van mij via Twitter. Hij heeft kunnen zien dat er helaas een error naar voren is gekomen bij het aanzetten van de bundel. Mijn collega's van de IT afdeling hebben dit voor je opgelost. De deur naar het 4G netwerk staat nu wagenwijd open. Klopt het dat je ondertussen gebruik kunt maken van 4G?



Groetjes,

Angela

Reageer