Skip to main content
ook bij mij werkt 4G niet, ondanks 2x opnieuw opstarten
Hi Gideon,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat jammer dat je geen 4G verbinding hebt! Weet je of je toestel 4G kan gebruiken? Als je deze link volgt, kun je daarachter komen. Welk toestel heb je?



Als je toestel wel 4G aankan, wil je dan controleren of 4G aanstaat op je mobiel zelf? Als je naar Instellingen > Mobiele netwerken gaat, kun je daar instellen of je mobiel op 2G, 3G op 4G zit. Wat zie je daar staan?



Ook heb ik voor de zekerheid je 4G optie een reset gegeven, wat inhoudt dat alle instellingen op het netwerk vernieuwd zijn. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?



Groetjes,

Jihane
thnx voor je reactie, Mijn toestel (Iphone 5s) is geschikt en goed ingesteld. ik had gehoopt dat een reset van jullie kant de boel zou oplossen,

dat is helaas niet het geval, inmiddels heb ik het vermoeden dat het aan mijn 'oude' simkaart

ligt. Ik heb een nieuwe besteld in de hoop daarmee het probleem op te lossen.
Hoi Gideon,



Graag gedaan namens Jihane! 🙂 Een nieuwe simkaart zou ook goed kunnen helpen, je huidige is vrij oud.



Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?



Groetjes,

Els
ja, mijn nieuwe simkaart is geïnstalleerd en 4G werkt

wel weer 5 eutjes armer, het zou netjes zijn als simyo

dit soort service gratis zou leveren aan zijn trouwe klanten



vr gr
Hi Gideon,



Fijn dat het gelukt is om 4G te ontvangen met je nieuwe simkaart. Ik stuur je zo nog even een privébericht om te kijken of we wat voor je kunnen doen wat betreft de vervangende simkaart. :)



Groetjes,

Thomas

Reageer