Skip to main content
Hallo,



Een paar dagen geleden kreeg ik van Simyo een smsje dat ik op de helft van mijn bundel van 500 MB zit. Sindsdien werkt mijn 3G niet meer. WiFi werkt wel nog gewoon. Ik heb al heel vaak 'Mobiele netwerken' aan- en uitgeschakeld en op MijnSimyo 'mobiele netwerken' hetzelfde gedaan. Ik heb geen idee waar het aan kan liggen.



Alvast bedankt!
Isabelle, heb je al eens op "Mijn Simyo" gekeken hoe je d'r voor staat?
Hoi Isabelle,



Jammer om te horen dat je geen gebruik kan maken van internet.



Al je instellingen stonden goed. Ook als je bundel op is zou je nog gebruik kunnen maken van mobiel internet.



Heb je de simkaart al uitgetest in een ander toestel? Het kan ook liggen aan de instellingen van je toestel, zorg ervoor dat je Roaming ingeschakeld hebt.



Voor de zekerheid heb ik op het netwerk je internetinstellingen nogmaals gereset. Zou je het toestel even uit en aan willen zetten?





Mocht dit nog niet geholpen hebben neem dan een kijkje in dit topic over het instellen van je toestel.







@koorelle, bedankt voor het meedenken!
Hallo,



Sinds twee dagen werkt mijn 3G niet meer. WiFi werkt wel nog gewoon. Ik heb al vanalles geprobeerd: Mobiele netwerken aan- en uitgeschakeld en op MijnSimyo 'mobiele netwerken' uit- en weer aangezet.



Gek genoeg is er niets aan of met mijn toestel gewijzigd.
Als een moderator dit oppakt zal een van de vragen zijn: werkt 3G nergens meer, of op 1 bepaalde locatie niet bijvoorbeeld thuis? En kan je nog wel bellen en gebeld worden?



NB. Wifi staat hier helemaal los van want dat gaat niet via het Simyo 3G netwerk.
Hallo Scotsman,



Het werkt inderdaad nergens meer!



Grts
Hoi weng,



Welkom op het forum.



Jammer om te horen dat je geen gebruik meer kunt maken van het internet.



Soms komt dit voor als je vanuit het buitenland terug bent gekomen, het toestel is dan (nog) niet correct aangemeld op het netwerk. Ik zie dat je afgelopen weekend verbruik hebt gehad in het buitenland. Ook zie ik dat je in de weer bent geweest met het uit en aanzetten van de optie internet. Heeft dit niets verholpen?



Zou je anders toch de instellingen van je toestel willen controleren? Ik zou je willen aanraden om een kijkje te nemen in de topic over het instellen van je toestel.



Laat je ons weten als het weer werkt?





@Scotsman, bedankt voor het meedenken. Ik had die vragen al stand-by staan 🙂
Hoi -Ali, sorry voor mijn late reactie maar 3G werkt weer nadat u de instellingen heeft gereset. Bedankt voor uw hulp! :)

Isabelle
Hoi Isabelle,



Graag gedaan en bedankt voor het melden dat het weer werkt 🙂

Reageer