Skip to main content
Waarom geeft Simyo niet zoals een hoop andere providers 64Kb/s internet buiten de bundel, maar moet je gaan betalen ? Ik ben tevreden met Simyo, maar dit vind ik toch wel een enorm pluspunt van bijvoorbeeld Hi, tele2 of t-mobile...
Hoi Delasoul, welkom op het forum 🙂 Ik heb je vraag verplaatst naar het "internet" subforum. Zo kunnen andere forumleden je vraag beter kunnen vinden en hierover meepraten.



Je geeft hier inderdaad een goed alternatief voor buitenbundel verbruik. Wat de andere providers hiermee doen is je verplichten om data bij te kopen, om je snelheid weer op pijl te krijgen. Dit bedrag ligt bijna gelijk aan het buitenbundel tarief dat Simyo hanteert. Simyo heeft niet de mogelijkheid om na een verbruikte bundel een andere databundel aan te bieden. Daarom heb je bij Simyo de mogelijkheid om je bundel maandelijks aan te passen, voordat de maand begint. Hierbij is inschatten van je verbruik dus heel belangrijk.



Overigens is mijn ervaring met het terugzetten van de snelheid om mijn aansluiting resulteert in een bijna onbruikbare telefoon, dus zet ik het internet het liefst uit mocht weer eens zover zijn gekomen. 😉

Reageer