Skip to main content
Sinds vanmorgen ben ik overgestapt naar SIMYO en is mijn nummer overgezet. Ik heb me er verder niet in verdiept aangezien ik in het ziekenhuis zat met mijn dochter. Nu kreeg ik vanmiddag ineens een sms dat ik internet verbruik zonder data bundel en daarom 15 cent per MB betaal. Ik vraag me nu af hoeveel geld ik kwijt ben aan internet verbruik terwijl ik mijn wifi gewoon aan had staan, en alleen de updates van de operatie heb doorgegeven via whatss app. Ik heb nog nooit buiten wifi internet gehad, dus wist niet eens dat dat kon, jammer dat dat niet even gemeld wordt voordat je overstapt naar een prepaid kaart.

Ik heb nu via mijn SIMYO aangeklikt dat ik geen gebruik wil maken van internet binnen Nederland. Kan dat niet standaard worden ingevoerd en dat je dat dan moet uitvinken als je wel wilt dat er geld van je bundel wordt gehaald??
Simyo geeft dit netjes aan in de bevestigingsmail van je bestelling.





Met je Simyo simkaart kun je direct gebruik maken van 'Internet op je Mobiel', ook als je geen internetbundel hebt gekozen. Kies daarom voor een dag- of maandbundel om voordelig te internetten. Via 'Mijn Instellingen & Simkaart' op Mijn Simyo kun je de optie 'Internet op je Mobiel' altijd uitzetten.

Wat Raytje zegt klopt maar ik kan me voorstellen dat bij een ziekenhuisbezoek je ergens anders mee bezig bent. Op mijn simyo bij verbruik kun je zien hoeveel MB verbruikt is en het 1e wat je ziet na inloggen is de hoogte van het beltegoed. Btw. Dat laatste kan ook via de app. (Android, IOS)
Hoi Hilde33,



Welkom op het Simyo Forum.



Oei, dat je hier niet op gelet hebt in deze omstandigheden kan ik goed begrijpen! Je hebt wel andere zaken aan je hoofd op het moment dat je in het ziekenhuis bent. Ik hoop dat alles goed is gegaan :)



Zoals Raytje aangeeft, vermelden wij in de e-mail dat de internet optie automatisch aanstaat. Ik snap dat je hier niet zoveel aandacht aan hebt gegeven gezien de situatie. Gelukkig heb je de optie al snel uitgezet en zijn de kosten te overzien. Er is € 0,07 aan internet verbruikt. Omdat je de optie uit hebt gezet, kan je nu geen kosten meer maken voor gebruik van het internet zonder de bundel! Ik hoop dat je alsnog tevreden bent met je nieuwe Simyo simkaart.



Je feedback over het standaard uitzetten van de optie ga ik doorgeven. Wie weet kunnen we dit in de toekomst aanpassen. We gaan er i n ieder geval naar kijken 🙂 Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?



@Raytje & Friesian, bedankt voor jullie hulp.



Groetjes,

Angela
Dank voor de reacties. Het bedrag is te overzien inderdaad, maar op t moment dat ik t bericht schreef kon ik dat nog niet zien.



Groet
Hoi Hilde33,



Daarom is het ook heel goed dat je er bij ons navraag over hebt gedaan 🙂! Toch erg blij dat het sms'je effectief is en je er meteen iets mee hebt gedaan. Mocht je nog verdere vragen voor ons hebben, ben je natuurlijk altijd welkom op het Simyo forum :8.



Groetjes, Tiury

Reageer