Skip to main content
Hallo,



Op vrijdag 21 augustus heb ik een klacht bij Simyo ingediend omdat er op onverklaarbare wijze ineens 1121MB van mijn internet tegoed is afgeschreven. Op de website vermelden jullie dat jullie binnen 3 dagen reageren maar dit is dus mooi nog niet gebeurd.Zoals jullie in mijn historie kunnen terugzien past dit helemaal niet in mijn verbruikspatroon en gaat er iets goed mis. Ik heb hierdoor al een aanvullend data tegoed moeten aanvragen. Nadat deze bundel ook op was probeerde ik een nieuwe bundel aan te vragen. Hier ging wederom iets mis en ik kreeg hier geen bevestiging van. Afijn ik probeerde alsnog de nieuwe data bundel aan te schaffen afwachtende op jullie reactie van mijn eerdere klacht. Bij dit aanvragen kreeg ik de melding: ''Er loopt al een nieuwe aanvraag voor een extra databundel''. Prima dacht ik, dan zit ik in ieder geval niet buiten mijn bundel te internetten. Nu controleer k ik vandaag weer mijn verbruik en nu blijkt er dat die tweede bundel nooit op mijn account is bijgeschreven waardoor ik dus al ruim een week buiten mijn bundel te internetten zit!!

Het laatste contract dat ik bij jullie heb afgesloten is inmiddels alweer meer dan een jaar geleden waardoor ik op dit moment weer vrij ben om over te stappen. In eerste instantie was ik heel tevreden maar dit voorval veranderd mijn ervaring met Simyo. Jullie begrijpen hoop ik wel dat het veel lastiger is om nieuwe klanten te winnen dan om klanten te behouden. Ik hoor graag jullie reactie en een voorstel om dit op te lossen.



Groet,

Thomas
Ik denk dat in dit geval even bellen met de klantenservice het beste (en zeker het snelste) is.



1200 (gratis vanaf je Simyo nummer)

0900-8090 (35 cent per gesprek)
Hoi Tosti, welkom op het Simyo forum.



Allereerst wil ik graag zeggen dat ik het erg vervelend vind dat je al zo'n tijd op antwoord van Simyo hebt zitten wachten. De reactietijd van ons e-mailteam ligt tussen enkele uren tot maximaal 3 dagen. Ik heb dit met een supervisor uitgezocht, maar helaas moeten we constateren dat we je eerste e-mail helaas nooit hebben ontvangen.



Gelukkig zie ik dat je het gister nog een keer hebt geprobeerd en dat je vraag in behandeling is door een collega uit het e-mail team. Ons backoffice team is ook inmiddels aan het uitzoeken op welke manier we je tegemoet kunnen komen 🙂.



Hou je me op de hoogte van de oplossing?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je bericht Scotsman 🙂.
Hoi Tiury,

Het probleem is opgelost. De extra mbs zijn verekend tegen een extra internetbundel. Prima oplossing! Bedankt!
Hoi Tosti,



Dat is goed om te lezen. Wat fijn dat het probleem opgelost is en dat je tevreden bent met de oplossing! Als je nog hulp nodig hebt ergens mee, laat je het dan weten?



Groetjes,

Angela

Reageer