Skip to main content
Ik heb een SMS van Simyo ontvangen met de melding dat ik mijn internetbundel heb verbruikt en nu het buiten bundel tarief betaal. Volgens Mijn Simyo zit ik nog keurig binnen de bundel. Eerder deze week kreeg ik al een SMS dat ik data heb verbruikt zonder databundel. Die databundel heb ik wel degelijk. Is er iets aan de hand met mijn abonnement?
"Mijn Simyo" loopt iets achter met het verwerken van de gegevens.

Maar al met al is wat ik lees raar, vanwege die SMS dat je data hebt verbruikt zonder databundel.

Wacht het antwoord van een moderator af, dat zal maandag worden.

In de tussentijd maar niet buiten Wi-fi internetten, voor alle zekerheid.
Hoi irossi,



Welkom op het forum.



Bij Simyo ontvang je bij 50% en 100% verbruik van je internetbundel een notificatie per sms. De sms wordt verstuurd op basis van actuele gegevens. Zoals koorelle het zegt loopt het verbruik op Mijn Simyo iets achter.



Ik zie dat je vandaag al telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice. Je hebt een 2000 MB internetbundel lopen. Helaas blijkt dat bij deze bundel verkeerde sms'jes worden verstuurd. Mijn collega heeft je klacht het doorgezet naar onze technische dienst. Zij zullen onderzoeken wat de oorzaak hiervan is.



Ik kan je in ieder geval wel geruststellen dat je binnen je bundel zit. Je hebt tot nu toe zo'n 700 MB's verbruikt.



@koorelle, bedankt voor het meedenken 🙂

Reageer