.

Beantwoord

Waarom ontvang ik een sms dat mijn internetbundel op is?

  • 15 January 2016
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

Badge
Ik heb vandaag twee smsjes gekregen dat eerst 80% was verbruikt en nog geen 20minuten later dat mijn bundel op is. In de tussentijd heb ik geen gebruik gemaakt van het internet en als ik op de website mijn tegoed check, staat dat ik nog zo'n 300 mb's heb. Hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door franswon 15 January 2016, 15:14

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi MerelvdE,

De informatie op de website loopt altijd enige tijd achter.

Het lijkt er sterk op dat jouw toestel aan het updaten is geweest en door een zwak Wi-Fi signaal de verbinding via mobiel internet heeft geactiveerd.

Deze optie staat in sommige toestellen standaard aan, kijk bij een iPhone eens naar de instellingen van de Wi-Fi assistent en bij Samsung toestellen naar slimme netwerkwissel.
Badge
Helaas lijkt dat het geval te zijn franswon. Dankjewel voor je reactie!
Reputatie 7
Badge +9
Hoi MerelvdE,

Om de rest van de maand toch te kunnen internetten kan je 500 MB bijkopen, de eventuele overschrijding loopt dan niet verder op.
Wat je al teveel verbruikt hebt moet je wel bijbetalen :(

Ik weet niet welk toestel je hebt maar sommige toestellen hebben de mogelijkheid om je dataverbruik te stoppen bij het bereiken van een bepaalde limiet, waar deze optie ontbreekt is er vast wel een app te vinden.
Hiermee voorkom je in de toekomst dat je weer een overschrijding hebt.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi MerelvdE,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat er onduidelijkheden over je internetverbruik waren. Gelukkig heb je het "lek" inmiddels ontdekt. Via deze pagina kun je tips lezen hoe je het datagebruik van je apps kunt inzien. Ik zie dat franswon je al heel goed geïnformeerd heeft. Bedankt daarvoor 😃.

Ik zie dat het je al gelukt is om extra MB's bij te kopen. Mocht je verder nog vragen hierover hebben, laat je het ons dan even weten?

Groetjes,
Estelle

Reageer