Skip to main content
ik had eerder altijd een andere aanbieder voor mijn mobiele abbonement met ook 1 gig data verbruik .

nu ik simyo heb voor de eerste maand ben ik al na 3 weken door me bundel heen wat mee eigenlijk nooit is gelukt bij de vorige aanbieder  ...hoe kan dat ? meerdere mensen deze klacht ?
ik had eerder altijd een andere aanbieder voor mijn mobiele abbonement met ook 1 gig data verbruik .

nu ik simyo heb voor de eerste maand ben ik al na 3 weken door me bundel heen wat mee eigenlijk nooit is gelukt bij de vorige aanbieder  ...hoe kan dat ? meerdere mensen deze klacht ?




Hoi annunzio,



In de eerste maand krijg je bij Simyo altijd een bundel naar rato. Dus als je halverwege de maand begint, krijg je en betaal je een halve bundel.

In jouw geval heb je dus niet een hele GB gekregen, maar ongeveer 935 MB.

Dit kan het verschil maken misschien? Je bent namelijk gisteren pas buiten je bundel gegaan. Twee dagen voor het einde van de maand. En je hebt een bundel gekregen min twee dagen (begindatum 3-5).



Kan het dat geweest zijn?



Groetjes,

Charlene
nee dat kan het niet zijn geweest ... zat bij t mobile en nooit gepresteerd om boven de 600/700 mb te komen en nu wel ... klopt jullie software wel ?
ik had eerder altijd een andere aanbieder voor mijn mobiele abbonement met ook 1 gig data verbruik .

nu ik simyo heb voor de eerste maand ben ik al na 3 weken door me bundel heen wat mee eigenlijk nooit is gelukt bij de vorige aanbieder ...hoe kan dat ? meerdere mensen deze klacht ?




Hoi annunzio,



In de eerste maand krijg je bij Simyo altijd een bundel naar rato. Dus als je halverwege de maand begint, krijg je en betaal je een halve bundel.

In jouw geval heb je dus niet een hele GB gekregen, maar ongeveer 935 MB.

Dit kan het verschil maken misschien? Je bent namelijk gisteren pas buiten je bundel gegaan. Twee dagen voor het einde van de maand. En je hebt een bundel gekregen min twee dagen (begindatum 3-5).



Kan het dat geweest zijn?



Groetjes,

Charlene


nee dat kan het niet zijn geweest ... zat bij t mobile en nooit gepresteerd om boven de 600/700 mb te komen en nu wel ... klopt jullie software wel ?



Hoi Annunzio,



Wij krijgen door wat je simkaart registreert aan internetverbruik op het netwerk. Wij krijgen de hoeveelheden kb's door en de datum waarop die zijn verbruikt. Niet wat dat is geweest, dat mogen we niet registreren. Soms komt dit binnen met een vertraging.

Die data en hoeveelheden kun jij nakijken op Mijn Simyo, bij je verbruik.



Ik kan je aanraden om je verbruik tijdens de maand ook bij te houden op Mijn Simyo. Ik heb van andere gebruikers begrepen, dat het ook handig is om een app te installeren die je internetverbruik bijhoudt. Aan de informatie die die apps geven, kun je geen rechten ontlenen, maar het kan je verbruik soms wel verklaren.



Groetjes,



Charlene

Reageer