Skip to main content
Ik kreeg deze maand 1000 mb internetbundel gratis. Nu kreeg ik gisteren een melding dat 80% van de internetbundel is verbruikt en zojuist dat 100% verbruikt is. Volgens de app heb ik echter nog 1000 mb. Enzou alleen mij. Reguliere bundel erbruikt zijn.

Hoe zit dat?
Hoi Erica1,



Welkom op het Simyo Forum.



De extraatjes zijn niet in het waarschuwingssysteem verwerkt, de waarschuwingen hebben betrekking op je bundel (zo staat het er ook), deze extra MB's horen niet bij je bundel, bij het bereiken van de 100% is het extraatje automatisch ingegaan.



Ik weet dat het verwarrend overkomt als je zo'n SMS ontvangt, misschien de het waarschuwingssysteem aangepast wordt, ik kan dit niet beloven, ik ben ook maar een gewone gebruiker en werk niet bij Simyo.
Dank je franswon, voor je reactie. Ik kon me ook al niet voorstellen dat ik al door 1200 mb heen was.

Het zou inderdaad handiger zijn dat gewaarschuwd wordt dat je extra mb's ingaan en niet dat je bundel op is.

Goeie tip voor simyo :-)

Ik ga er nu maar vanuit dat ik deze maand meer dan voldoende mb's heb om te gebruiken.
Hoi Erica1,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan over je internetbundel.



De sms'jes staan inderdaad los van de extra MB's die je van ons hebt ontvangen. Zodra je de sms hebt ontvangen dat 100% van je bundel is gebruikt, gaat de gratis 1000 MB in.



Het is zeker een goed idee om dit te laten verwerken in het netwerk, zodat de sms'jes niet meer verwarrend zijn, maar juist zo precies mogelijk. Ik zal het in ieder geval doorzetten naar de afdeling die hier verantwoordelijk voor is :P



Dankjewel voor je hulp Franswon! Topper!



Groetjes,

Ilias

Reageer