Skip to main content
Hoi Simyo,



Al een aantal dagen kan ik geen verbinding maken met wifi. Thuis niet, op school niet, bij mijn vriend niet.

Ik kan wel een wifi netwerk aantikken om verbinding mee te maken, dat wil mijn telefoon dan ook doen maar hij blijft hangen op: 'IP-adres ophalen...'

en verder komt hij dan niet. Ik heb al geprobeert de internet router/modem opnieuw op te starten. Dit werkt niet. Het opnieuw opstarten van mijn telefoon en het verwijderen van de batterij werkt niet. Het 'vergeten' van het netwerk en het dan opnieuw scannen en verbinden maken van het netwerk ook niet. 

Als ik mijn gegevensberbinding aanzet kan ik wel op internet, maar aangezien ik geen internetbundel in mijn abonnement heb vind ik dat een duur grapje.

Wat kan ik nu het beste doen?



Groetjes Christel
Hoi xchrisjex92, welkom op het forum van Simyo!



Onze simkaart staat volledig los van de mogelijkheid om verbinding te kunnen maken met WiFi.



Uit je bericht begrijp ik dat je al vanalles hebt geprobeerd, ik heb zelf eerlijk gezegd ook zo 1,2,3 geen verdere suggesties.

Daarom zou ik je willen aanraden om even contact op te nemen met de leverancier van je telefoon, omdat zij je hier ongetwijfeld mee kunnen helpen :)



Ik hoor het graag van je als zij hier een oplossing voor hebben, daar leren wij ook weer wat van 😉
Hoi Kim,

Bedankt voor de reactie.

Mijn telefoon is ook van simyo. Heb hem tegelijk met mijn simonly abonnement op de website van simyo besteld.

Wat kan ik dan het beste doen?



Groetjes
Hoi xchrisjex92,



Wat is het merk van je telefoon?
een Acer, Liquid E2
Hoi xchrisjex92,



In dat geval wil ik je allereerst aanraden om even contact op te nemen met de klantenservice van Acer.



Wanneer zij aangeven dat het een defect is aan je telefoon kan je 'm ter reparatie opsturen. De instructies daarvoor kan je hier vinden.



Maar ik hoop dat dat niet het geval is en Acer je kan helpen om de telefoon weer te laten verbinden met een WiFi punt.



Ik hoor graag van je wat Acer aangeeft! 🙂
Hoi Kim,



Ik heb nog geen contact opgenomen met Acer.

In plaats daarvan heeft mijn lieve vader een hele avond met mijn telefoon liggen stoeien.

Hij heeft met de laptop ingelogd op het thuismodem en daar alle onbekende IP-adressen uitgegooid. (Alle telefoons die ooit verbinding met ons modem hebben gemaakt) 

Daarna heeft hij de simkaart een keer uit mijn telefoon gehaald en er opnieuw ingedaan.



Ik weet niet welk van de twee heeft geholpen, maar hij doet het weer.



Bedankt voor de hulp in ieder geval!
Nouja, het maakt niet uit wélke het was, maar iets heeft geholpen :D

En bedankt dat je het even laat weten!

Reageer