Skip to main content
Hoi Allemaal,



Ik heb een Motorola E aangeschaft maar krijg het niet voor elkaar om het mobiel internet werkend te krijgen.(simyo prepaid)

Heb alle tips en instellingen die ik hier heb kunnen vinden al geprobeerd.

Wie heeft de juiste tips of advies.



Alvast bedankt,



Esther
Hallo Esjeak (Esther)



Heb je ook gekeken op https://forum.simyo.nl/android-73/stel-internet-op-mijn-android-toestel-incl-screenshots-763/.

En op Mijn Simyo staat internet ingeschakeld?



Groet,

Friesian
Hallo Friesian,



Bedankt voor de reaktie, topic bekeken en alles geprobeerd, internet staat ingeschakeld,geen resultaat.

Heb de optie sms ja naar 1300 gestuurd, kwam een melding terug dat telefoon niet bekend is aub contact opnemen met customer support.



Dit maar eens proberen en anders een andere provider.



Groeten,



Esther
Hallo Friesian,



Bedankt voor de reaktie, topic bekeken en alles geprobeerd, internet staat ingeschakeld,geen resultaat.

Heb de optie sms ja naar 1300 gestuurd, kwam een melding terug dat telefoon niet bekend is aub contact opnemen met customer support.



Dit maar eens proberen en anders een andere provider.



Groeten,



Esther




Hoi Esjeak, welkom op het forum van Simyo!



Wat vervelend dat het niet lukt om verbinding te krijgen met mobiel internet :(



Ik zie dat vanmiddag een collega per e-mail je heeft geholpen en o.a. de internetoptie een reset heeft gegeven op je aansluiting en je daarnaast de internetinstellingen heeft toegemaild.



Ik zou graag willen weten of het hierna wel is gelukt om verbinding te krijgen met mobiel internet? Ik hoor het graag van je!



@Friesian, dankjewel voor het meedenken! 🙂
Hallo allemaal,

Simyo heeft mijn simkaart gereset en na 5 minuten werkte het internet, goede service!!



Gr.



Esther
Hoi Esjeak,



Super fijn dat het nu werkt 🙂 Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt dan helpen we je graag verder op het forum!

Reageer