Skip to main content
Ik volg de instructie voor het aanzetten van gegevensgebruik, maar ik krijg geen verbinding met internet. Met WiFi lukt dat wel.
Ter controle.



Staat Internet aan op mijn simyo?

Instellingen > netwerkinstellingen. Toestelhulp gecontroleerd?



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/internetinstellingen-voor-je-samsung-2515?c=395
Beste Friesian,



Dank voor je reactie. Het probleem is inmiddels opgelost, waarschijnlijk doordat ik op mijn smartphone bij instellingen de optie gsm/... heb uitgezet en weer aangezet.



Met vriendelijke groet,



Otto
Hoi Otto P,



Welkom op het forum.



Goed om te horen dat je het probleem hebt opgelost en dat je nu kunt internetten!



@Friesian bedankt voor het meedenken!



Groetjes,

Caspar
Beste Simyo,

Ik heb enkele dagen geleden gekozen voor het aanbod om mijn bundels te verdubbelen omdat ik gebruik maak van een KPN alles-in-1-pakket. Sindsdien heb ik echter geen internet meer buiten's huis. Hier heb ik al verschillende mensen mee laten kijken en ook zelf de internetinstellingen op Mijn Simyo een keer uit en weer aangezet, vervolgens de accu van mijn telefoon eruit gehaald en er weeer terug ingestopt, maar ik blijf de melding krijgen dat er geen netwerk beschikbaar is.



Heeft u enig idee hoe dit zomaar ineens kan? Ik heb aan mijn verdere telefooninstellingen niets veranderd. Ik heb zelf nog een Samsung Galaxy s4 mini, die tot enkele dagen terug prima functioneerde. Alle tips zijn welkom, wellicht zie ik iets simpels over het hoofd, maar dat hebben dan meerdere mensen gedaan die zich over mijn telefoon gebogen hebben...



thanks



Groet,



Vincent
Inmiddels heb ik met de instructies op de website de boel weer aan de praat gekregen. helaas moet ik nu wel bij iedereen waarvan ik aanvankelijk het Wifi-wachtwoord had deze weer opnieuw invoeren.
Hi Vinnie,



Gelukkig werkt het nu weer 🙂 Begrijp ik uit je berichtje dat je dus ook weer kunt internetten los van wifi?



Groetjes,

Jihane

Reageer