.

Beantwoord

waarom krijg ik geen registratie smsje om mijn mobile internet te activeren?

  • 13 August 2013
  • 3 reacties
  • 198 Bekeken

hallo,
Ik wou mijn mobiel internet van kpn naar simyo zetten, dan moest je een smsje krijgen voor die registratie alleen die krijg ik niet
hoe kan dat? 
icon

Beste antwoord door Ernst 14 August 2013, 10:37

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je bedoelt de internet instellingen?
Heb je inmiddels een provider handmatig kunnen kiezen? zo ja!  dan zal internet er ook automatisch in staan. Klopt dit?
ja dat bedoelde ik.
en nee ik kan hem nog niet handmatig kiezen
Reputatie 5
Badge +11
Hoi danie,

Als eerste wil ik je welkom heten op het Simyo forum! :-)

Je kunt helaas niet bij heel veel telefoons meer per sms de internet instellingen ontvangen. Mocht je ze niet automatisch krijgen, kun je een sms sturen met het bericht 'JA' naar 1300. Als je dan niet binnen een paar seconden de instellingen terug ontvangt per sms, dan lukt dat niet bij jouw telefoon.

Wat ook een mogelijk is, is dat je je telefoon handmatig instelt. Na de volgende links staan er wat handige tips om dit te doen:
http://goo.gl/SbWyCQ
en
https://forum.simyo.nl/internet-62/faq-internet-op-mijn-smartphone-doet-niet-9563/

Ik weet niet welke telefoon je hebt, maar bij sommige merken staan ze er al in als je de provider gekozen hebt en hoef je enkel je data aan te zetten. (thnks, Martijn®)

Reageer