Skip to main content
Maandag gebeld met Simyo omdat ik niet kon telefoneren, dit is die dag gelukkig opgelost.

Nu echter blijkt mijn 3G verbinding niet meer te werken op mijn IPhone 5.

De instellingen zijn niet veranderd.

Maandag ben ok een uur van het netwerk gehaald om me vervolgens weer aan te sluiten, heeft dit er wellicht iets mee te maken?

Wie kan me helpen?
Heb je je telefoon al eens een herstart gegeven?
Hoi Hanoordende,



Wat vervelend dat je geen gebruik meer kunt maken van 3G! Ik heb je aansluiting bekeken en het lijkt allemaal goed te staan. Om er zeker van te zijn dat je simkaart goed staat om internet te ontvangen, heb ik op het netwerk de mogelijkheid om te internetten gereset. Dit is nog niet eerder gebeurd.



Zou je je telefoon voor 15 minuten uit willen zetten en je simkaart uit je telefoon willen halen? Dit zorgt ervoor dat je simkaart/telefoon begrijpt dat er een functie is aangepast 🙂.



Mocht dit niet helpen om weer 3G op je telefoon te krijgen, controleer dan alsnog je instellingen met behulp van dit topic.

Reageer