Skip to main content
Ik heb een sms gehad dat mijn bundel op is, maar de app geeft aan dat ik nog meer als 800 mb heb. Hoe kan dit en wat moet ik doen?
De SMS is realtime, de standen op de app / Mijn Simyo worden met een vertraging bijgewerkt. Je zou MB's bij kunnen kopen, 500 MB a 5 euro. Dat doe je via je Mijn Simyo. Wil je dit niet dan zou ik geen gebruik meer maken van internet via Simyo want je betaald nu het buiten de bundel tarief van 31 cent per MB.
De sms heb ik gister (23 april) gehad. Laatst upgedate is 24 april, ook heb ik gratis mb's gehad ivm. verjaardag en verlengen van mijn abbonement.
Dit komt meer voor, je krijgt voor je normale maandbundel internet een waarschuwing dat die (bijna) op is terwijl je nog extra MB's als surprise hebt. Is een bietje verwarring scheppend, niet alleen voor jou. Dit zou m.i. beter op elkaar afgestemd moeten zijn....



Niet alleen hebben mods ooit last van de.zondag.is.toch.geen.werkdag.syndroom ook het systeem is ff buiten westen. 😃
Hoi Casaerts,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat het 80% sms'je in jouw geval voor wat verwarring heeft gezorgd kan ik begrijpen!



Je viert deze maand je Simyaardag bij ons 🙂 Om die reden heb je een cadeautje gekregen en geven we je 1000MB gratis. Omdat dit een eenmalige en tijdelijke bundel is, kunnen we het sms'je hier niet op aanpassen. Dit betekent dat de sms'jes van 80% en 100% verstuurd worden op je standaard bundel. Als deze bundel op is, gaan je gratis MB's voor deze maand in.



Natuurlijk houden we je ook van deze bundel op de hoogte en krijg je opnieuw sms'jes op 80% en 100% 🙂 Ik hoop dat het op deze manier duidelijker is geworden voor je.



@Raytje en Friesian, bedankt voor jullie toevoeging en uitleg!



Groetjes,

Angela

Reageer