Skip to main content
Deze week heb ik keurig de waarschuwings-sms'jes ontvangen met betrekking tot mijn databundel.

Dit systeem lijkt uit te gaan van een bundel van 2000mb, terwijl ik een bundel heb van 3000mb.

Nu vraag ik me dus af of alle mb's die ik vanaf 2000mb verbruik wordt gerekend tot buiten bundel met de daarbij horende extra kosten, of dat op de factuur wel rekening wordt gehouden met een bundel van 3000mb.



Alvast bedankt!
Hoi AeroxV8,



Allereerst welkom op het forum:D



Het klopt wat je zegt, de waarschuwing sms'jes staan verkeerd, onhandig natuurlijk!



Het goede nieuws is dat ik zie dat je de 3000 MB bundel hebt. Je hebt nu nog ongeveer 1000 MB over voor deze maand. Moet wel lukken denk ik met alleen vandaag en morgen, toch? ;)



Ik zal ervoor zorgen dat de sms'jes goed staan en je pas een waarschuwing krijgt wanneer je bijna buiten de 3000 MB dreigt te gaan.



Staat er op Mijn Simyo trouwens wel dat je de 3000 MB bundel hebt?



Groetjes, Caspar
Hoi Casper,



Dank voor je reactie.



Op Mijn Simyo staat inderdaad 3000mb.

Wellicht dat het iets van doen heeft met de 'bonus' 1000mb?

Voorheen had ik een bundel van 2000mb, maar sinds de vorige verlenging kreeg ik daar 1000 bonus mb's per maand bij.

Misschien dat daar iets niet helemaal goed is gegaan.



AeroxV8
Hoi AeroxV8,



Daar kan het zeker mee te maken hebben!



Uiteraard hoort het waarschuwingssms'je zich hier alsnog automatisch op aan te passen. Het lijkt erop dat daar even iets niet helemaal super verlopen is. De sms'jes staan op jouw 2000MB bundel ingesteld. Gelukkig heeft Caspar geregeld dat dit niet meer voorkomt. Je krijgt nu sms'jes gebaseerd op de 3000MB bundel.



Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?



Groetjes,

Angela

Reageer