.

Beantwoord

Waarom krijg ik de sms te laat als ik internet buiten mijn bundel?

  • 30 October 2017
  • 5 reacties
  • 134 Bekeken

Beste Simyo,

Vanmiddag kreeg ik een bericht dat mijn internetbundel op was. Ik heb direct mijn data uitgezet. Nu kijk ik via mijn Simyo, wanneer dit is gebeurd. Nu zie ik dat ik er al eerder doorheen was en dat ik nu €20,00 bij moet betalen.
Ik vind het vervelend dat ik niet eerder dit bericht heb gehad (ook niet dat ik op 80% van mij bundel zat), want nu moet ik flink wat bijbetalen terwijl ik eerder bericht hoor te krijgen. Ik hoop dat hier in tegemoet kan worden gekomen.

Hartelijke groet,
Willianuts
icon

Beste antwoord door Asma 31 October 2017, 14:23

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Willianuts,

Welkom op het Forum!

Oh jeetje! Ontzettend balen dat je geen 80% waarschuwingssms hebt gehad. Dat is niet onze bedoeling.

Ik heb het even voor je uitgezocht en zie inderdaad dat de waarschuwing niet bij jou aan is gekomen. Hiervoor onze excuses!

Volgens onze gegevens heb je binnen een korte periode veel internet verbruikt. Op het moment dat wij je op de hoogte hebben gehouden dat je bundel opraakte, was je datasessie nog bezig. Hierdoor is het mogelijk geweest dat je buiten je bundel terechtkwam terwijl jij je internet uitdeed.

Maak je vooral geen zorgen, ik zal de kosten buiten je bundel tegen een extra internetbundel verrekenen. De vergoeding zal voor je zichtbaar zijn als je oktober factuur online staat. Dit gebeurt rond 16 november. Vind je dit een goed idee?

Groetjes,
Asma
Beste Asma,

Inderdaad vervelend, fijn dat u even meedenkt naar een passende oplossing!
U bedoeld de extra bundel van 500 MB (voor €5,00) of de gebruikte MB's buiten een extra bundel (€0,01 per MB)?

Groeten, Willeke
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Willeke,

Het verbruik buiten je bundel wordt tegen een extra bundel verrekend. Dit houdt in dat je geen kosten buiten je bundel hebt. Je betaalt alleen de kosten voor 500 MB extra. Dit komt inderdaad neer op 1 cent per MB. 😄

Laat je het weten als je hier meer vragen over hebt?

Groetjes,
Asma
Beste Asma,

Prima dankjewel!

Groeten, Willeke
Reputatie 7
Badge +10
Hi Willeke,

Namens Asma: heel graag gedaan!

Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer