.

Beantwoord

Waarom kan ik sinds vandaag opeens geen smsjes meer ontvangen of versturen?

  • 1 November 2012
  • 2 reacties
  • 611 Bekeken

Sinds vorige maand is mijn nieuwe xxl abonnement ingegaan en daar heb ik de hele maand prima mee kunnen bellen en smsen. En nu sinds vandaag kan ik opeens geen smsjes meer ontvangen of versturen. Is dit een storing of is er iets anders aan de hand?
icon

Beste antwoord door Alex 6 November 2012, 15:53

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ook ik kan vanaf vandaag geen SMS verzenden en ontvangen. Toestel geeft aan: Plaats simkaart in toestel ??
Reputatie 5
Badge +10
Sinds vorige maand is mijn nieuwe xxl abonnement ingegaan en daar heb ik de hele maand prima mee kunnen bellen en smsen. En nu sinds vandaag kan ik opeens geen smsjes meer ontvangen of versturen. Is dit een storing of is er iets anders aan de hand?

Welkom op het forum sannevantol,

We hebben geen storing. Aan je aansluiting te zien zou het ook gewoon moeten werken. Ik zie dat je gisteren nog sms berichten hebt kunnen verzenden. Is je probleem opgelost of komt het nog voor?

Ook ik kan vanaf vandaag geen SMS verzenden en ontvangen. Toestel geeft aan: Plaats simkaart in toestel ??

Welkom op het forum oet-zitterd,

Ook jij hebt na je bericht nog sms berichten kunnen verzenden. Aan de melding te lezen lijkt het er op dat je toestel de simkaart niet goed leest. In dat geval, wil ik je vragen de simkaart in een ander toestel te plaatsen. Kan je aangeven of het dan ook plaats vindt?

Groetjes,

Alex

Reageer