Skip to main content
Hallo,



Ik heb 3 weken geleden een internetbundel bij mijn normale sms/bel bundel gedaan.

Nu deed hij het de eerste 2 dagen niet en ik dacht dat het misschien wel eventjes duurde voordat hij het deed.

Ik ben net een paar dagen terug van mijn vakantie en mijn internet doet het nog steeds niet.

Als ik de simkaart in een andere telefoon doe doet hij het ook niet. Ook heb ik mijn telefoon al 7x opnieuw opgestart.

Kan iemand me helpen?
???
Hoi meisjedieditschreef,



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat enorm vervelend dat je geen verbinding kan maken met het internet! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.



Goed dat je jouw simkaart al in een ander toestel hebt geplaatst. Het lijkt er op dat het ligt aan de simkaart. Derhalve heb ik de instellingen van je aansluiting gecontroleerd en ik zie dat er een blokkade staat voor het internetten vanuit Mijn Simyo. Je kunt de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' aanzetten via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen. Zodra je dit hebt gedaan zul je binnen enkele ogenblikken weer internetverbinding hebben. Het opnieuw opstarten van de telefoon is het meest gewenst.



Laat je weten of het is gelukt?



Groetjes,

Ilias
Het is gelukt!! Heel erg bedankt 🙂
Hoi meisjedieditschreef,



Fijn om te horen! 😃 Namens Ilias ook: graag gedaan!



Laat je het weten als ik nog iets anders voor je kan doen?



Groetjes,

Jihane

Reageer