Skip to main content
Ik heb geen verbinding in België. (wel wifi) welke wat moet ik doen om mijn Samsung S6 te kunnen gebruiken om te internetten. In mijn simyo heb ik alles aan staan. Wie helpt me
Hoi marker,



Leuk je weer terug te zien op 't forum.



Wat vervelend dat je geen internetverbinding had. Ik zie inderdaad dat jouw internet in het buitenland is aangezet. Ik zie ook dat je na 21:00 uur gister internet hebt verbruikt. Alles lijkt het nu dus te doen. Klopt dat?



Groetjes,

Caspar
Ik ben natuurlijk al lang terug in NL maar snapte totaal niet waarom ik geen toegang had. Was blij met mijn 1000 mb extra maar had er niet veel aan. (volgens mij). Ik schrok al toen ik zag dat ik meer dan 2 euro boven mijn bundel moest bij betalen. (snapte dit niet, ik had toch extra mb's?)

Ondertussen maar steeds wifi punten opgezocht omdat ik bang was voor onverwachte oplopende kosten buiten mijn bundel. Ik dacht blij te zijn met mij extra mb's maar heb er uiteindelijk in het buitenland weinig aan gehad. Hoewel ik in NL tevreden ben over Simyo was ik teleurgesteld over Simyo in het buitenland.



Jonne
ook ik kon geen internet gebruiken in Duitsland en Italie.

dit is geen leuk kado
Hoi Marker,



Wat jammer om te horen dat je teleurgesteld bent over de manier waarop je je aansluiting kon gebruiken in het buitenland! Je kunt je bundels inderdaad niet gebruiken in het buitenland. Al het verbruik in het buitenland (zowel bellen, sms'en als internetten) vallen dus buiten je bundels. Je betaalt dan altijd de buitenlandtarieven. Binnen Europa is dit € 0,06 per minuut/MB en € 0,02 per sms. Hierdoor kon je dus ook je extra MB's niet in het buitenland gebruiken, maar zijn ze slechts actief binnen Nederland.



Ik hoop dat dat helder is! Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.



@ Yeti, welkom op het Simyo Forum! Wat vervelend dat je niet kon internetten in Duitsland en Italië! Wanneer was je daar? Ik zie dat jij vanaf 2 oktober hebt ingeschakeld dat je ook in het buitenland kunt internetten. Was je daarvoor of daarna op reis? Ik hoor het graag van je!



Groetjes,

Jihane

Reageer