Skip to main content
Ik wil via prepaid internetten. Ik heb in mijn instellingen bij mijn simyo al internetten aangezet. Maar het werkt niet. Heb ook al toegangspunten aangepast via de toestelhulp. Werkte nog niet. Ik ook nog een sms gestuurd met 'Ja' naar 1300. Toen stond er dat hij niet kon configureren. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het wel werkt?
Heb je hier wat aan?: https://www.simyo.nl/klantenservice/gebruiken-instellen-34/internetinstellingen-53/telefoons-395?_ga=1.17618105.1672912987.1460441459
Hoi Roekie,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je internet niet werkt! Ik zie dat die optie voor Internetten op je mobiel aan staat op Mijn Simyo. Dat is heel goed! Ik zal die optie toch even voor je resetten. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk lost dit het probleem op!



Heb jij ook Mobiele data (of Mobiele Gegevens) aangezet op je toestel? Dat is ook nog nodig om verbinding te kunnen maken met het mobiele netwerk.



Ook kun jij je APN-instellingen controleren. Wat voor telefoon heb je? Als je een Android hebt, dan kun je op deze pagina kijken. Als je een ander toestel hebt kun je onze Toestelhulp even raadplegen. Je klikt dan op jouw telefoon, en klikt vervolgens op Internet.



Mocht dit ook nog werken, dan raad ik je echt aan om je simkaart even in een ander toestel te plaatsen en andersom. Op deze manier kun je makkelijk peilen waar het probleem zich precies bevindt.



Overigens wil ik je er graag even aan herinneren dat je een bundel hebt aangeschaft die slechts één dag geldig was. Die bundel (20 MB's) is intussen al verlopen dus. Let je erop dat je, als je internet het weer doet, weer een bundel aanschaft? Anders betaal je namelijk de buitenbundeltarieven voor het internetten (€ 0,15).



Hou je me op de hoogte?



@ RicoK: Dankjewel voor de aanvulling!



Groetjes,

Jihane

Reageer