Skip to main content
wil de internet bundel aanzetten maar de pagina werkt niet
Hoi Marijke Relkers,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat onhandig dat het niet lukt om je internetbundel aan te zetten! 😞 Bedoel je dat je je internetoptie wilt aanzetten (om ervoor te zorgen dat je kunt internetten) of dat je een bundel wilt aanschaffen (zodat je MB's hebt die je kunt gebruiken)? Het eerste doe je door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Netwerkinstellingen. Als je daar 'Internet op je mobiel in Nederland' aan zet, kun je internetten. Als je die optie uit zet, dan kun je niet meer internetten. Het gaat hierbij dus om de functie.



Wilde je een internetbundel kopen? Dat kan! Je hebt een Prepaid aansluiting, dus alle Prepaid internetbundels staan tot jouw beschikking: 150 MB, 500 MB of 1000 MB. Als je een internetbundel koopt, dan gaat de prijs van je beltegoed af. Daarna is je bundel actief! Hij is een maand geldig 🙂



Als je je internetoptie uit hebt gezet, maar wel een bundel hebt, dan kun je nog niet internetten. Als je de internetoptie aan hebt staan, maar geen bundel, dan kun je wel internetten maar gaat je verbruik niet af van een bundel. Je betaalt dan € 0,15 per MB. Dit gaat dan van je beltegoed af. Heb je zowel de internetoptie aan, als een internetbundel? Hoera! 😃 Dan kun je lekker internetten vanuit je internetbundel!



Ik zie dat jij gisteren een internetbundel hebt gekocht van 150 MB. Super! Het enige dat nu nog gebeuren moet, is het aanzetten van je internetoptie. Lukt dat niet vanwege de pagina? Dan raad ik je aan om je cookies en cachegegevens te verwijderen. Zorg je er ook voor dat je Google Chrome gebruikt? Je kunt de functie alleen aanzetten via de computer via de app.



Laat je me weten of het zo lukt?



Groetjes,

Jihane
Ik had de bundel in mijn simyo aangezet maar kreeg geen reactie op de site ,er is ondertussen wel 5 euro afgeschreven dus ik neem aan dat het in orde is,groet Henk
Hoi Henk.



Ik begrijp de verwarring. De internetbundel die je hebt aangeschaft is op 21-12-2016 ingegaan en is 30 dagen geldig. De internetoptie op je aansluiting staat nog wel uit. Dit kun je aanpassen via Mijn Simyo >Instellingen >Netwerkinstellingen.



Vergeet niet de optie weer uit te zetten aan het einde van de maand, of wanneer je MB's eerder zijn opgebruikt!



Ik wens je fijne kerstdagen, en mocht je nog vragen hebben dan hoor ik graag :D



Groetjes,

Sean

Reageer