.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn bundel niet aanzetten?

  • 3 March 2013
  • 4 reacties
  • 454 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Mijn internetbundel is verlopen op 02-03-2013 om 23:59.
Maar als ik in mijn simyo zit, heb ik nergens de mogelijkheid om een nieuwe maandbundel te starten!!!!!
Wat dus inhoudt dat ik momenteel mijn beltegoed verlies als ik via internet meldingen of iets dergelijks krijg.

Slechte zaak, die ik graag dan ook snel veranderd zou willen zien!
Hoe zet ik nu mijn maandbundel weer aan???

Zet nu snel mijn dataverkeer uit voordat ik weer al mijn beltegoed kwijt ben net als de laatste keer dat dit gebeurde!

Graag hoor ik snel meer van iemand van de klantenservice!!!!

Met vriendelijke groet,

Jeroen Cools
icon

Beste antwoord door Natascha 7 March 2013, 12:08

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +6
Hoi Scope,

Ik zie in het systeem dat je een nieuwe maandbundel hebt gekocht voor het internet.
Badge
Hoi Scope,

Ik zie in het systeem dat je een nieuwe maandbundel hebt gekocht voor het internet.


Klopt, maar kon pas een dag later! Zo ben ik al eens 11 euro verloren aan beltegoed. 
Of je bundel blijft actief tot je een nieuwe kunt aanschaffen of je moet hem per direct kunnen verlengen. Nu is het leegmelken van iemands beltegoed!

Deze keer dus niet ingetrapt en mijn dataverkeer uitgezet.
Maar ja, dan zit ik wel zonder internet onderweg en dat is ook niet de bedoeling!

Groeten Jeroen Cools
Reputatie 2
Badge +1
Hey Scope,

Jouw vorige internetbundel is op 04-03 om 00.02 beëindigd. De nieuwe bundel is op 04-03 om 02.02 in gegaan.
Badge
Hey Scope,

Jouw vorige internetbundel is op 04-03 om 00.02 beëindigd. De nieuwe bundel is op 04-03 om 02.02 in gegaan.


Beste Wayne,

Hartelijk dank voor je reactie!
Maar je klanten voor leugenaar wegzetten is natuurlijk niet echt netjes.
Zie schermafbeelding waarop je kunt zien dat wat jij zegt niet waar is! 
Ik ben blij dat mijn vertrouwen in jullie goed was ingeschat zodat ik meteen ook een schermafbeelding gemaakt heb toen, met bewijs dat ik niet lieg over die datum!

Op 02-02-2013 was mijn bundel verlopen en pas op 04-03-2013 kon ik hem opnieuw activeren. Is al vaker zo gebeurd waardoor ik toen plotseling 11 euro aan beltegoed verloren was in 1 dag! Nu heb ik snel mijn dataverkeer uitgezet! En als ik zo rondkijk op het forum ben ik niet de enige waarbij dit truckje gebruikt wordt om extra inkomsten te genereren!

Graag wel je feiten correct delen aub!

Met vriendelijke groet,

Jeroen Cools
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NRRDL4DV.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-DTPP6OVH.jpg

Reageer