Skip to main content
Hallo, Ik heb zojuist geprobeerd om MB's bij te kopen. Echter heb ik een paar keer op de knop geklikt, maar er gebeurt helemaal niks. Zouden jullie kunnen kijken of de MB's er wel bij zijn gekomen, en of ik op een andere manier deze maand MB's kan bijkopen.



Alvast bedankt.
Hoi Moniek12345,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat onhandig dat je geen MB's kunt bijkopen! Dit gaan we natuurlijk met je oplossen.



Heb je geprobeerd om extra MB's bij de kopen via onze website of onze app? Mocht het via de app zijn, dan wil ik je vragen om het via de website te proberen en andersom.



Werkt het via onze website niet? Dan wil ik je vragen om eens een andere browser te testen. Denk hierbij aan Google Chrome of Firefox. Daarnaast is het goed om eens de cookies te verwijderen. Weet je niet precies hoe dit moet? Klik dan hier.



Laat je weten of het alsnog gelukt is?



Groetjes,

Angela
Ik heb het nogmaals opnieuw geprobeerd, zowel via de site als via de App. En via beide methodes lukt het niet. Is er misschien een mogelijkheid dat jullie de extra MB's kunnen activeren?
Hoi Moniek12345,



Ah, ik zie dat ik niet heel goed heb opgelet! Je gaat helaas overstappen naar een andere provider 😞 Om die reden kun je de wijziging niet aanvragen. Ik heb dit gelijk laten aanpassen via mijn collega's van de IT afdeling.



Zou je het nog een keer willen proberen en mij op de hoogte willen houden? Je kunt de extra MB's nu netjes aanschaffen.



Groetjes,

Angela

Reageer