Skip to main content
Kunnen jullie dat nakijken?
Het gaat over de gratis 1000 MB, waar ik geen gebruik van kan maken.
Misschien ook handig als je verteld wat er mis gaat. Zo is het maar gokken voor ons die graag willen helpen 🙂
Er kan inderdaad heel veel in de weg zitten,

o.a. de internet in Nederland instellingen bij mijn Simyo in netwerkinstellingen, maar ook op je telefoon moet je alles aan en goed hebben staan.



Als je een betere situatie geeft/ schets zoals Raytje al zei.

En wat je al geprobeert hebt om het te gebruiken.



Groet Paul.
Ik heb Wifi uitgezet op mijn telefoon en Mobiele gegevens aangezet. Maar dan blijf ik offline.
En op MijnSimyo , (netwerk)instellingen staat Internet daar aan?

Dat is controle 1. PaulH noemt het..
die instelling stond inderdaad nog niet aan. Nu kan ik wel gebruik maken van de 1000 MB. Thanx
Ik kan ook geen gebruik maken van de 1000 gratis mb. Zou iemand mij kunnen vertellen waar die mijnsimyo netwerkinstellingen staan? Ik kan ze nergens op het appje vinden?
Je moet dat via de internetpagina doen, niet via de app.. Inloggen op je MijnSimyo > instellingen>netwerkinstellingen.
Hoi Anneke P,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat fijn dat het probleem zich heeft opgelost intussen 🙂 De internetoptie via Mijn Simyo aanzetten is een essentieel onderdeel van het internetten! 🙂 Je logt dan in, en gaat vervolgens naar Instellingen > Netwerkinstellingen. Zodra de optie aan staat, zou je (vanuit het netwerk gezien) contact moeten kunnen maken met het netwerk.



@ Denisejole1997, ook jou wil ik graag verwelkomen op het Simyo Forum! 🙂 Wat stom dat het lijkt alsof er iets mis gaat met je internetbundel! Ik zie dat jij ook een normale internetbundel hebt en dat je daar gebruik van kunt maken. Is dat nog steeds zo? Zodra jouw normale internetbundel op is, gaan je 1000 extra MB's in!



Mocht je nog andere vragen hebben, laat je het mij dan weten?



@ Friesian, PaulH en Raytje, dank voor de hulp!! 🙂



Groetjes,

Jihane

Reageer