Skip to main content
Ik heb 1000 gratis MB ontvangen en normaal geen internet op mijn mobiel. Als ik mobiel netwerk aanzet op mijn mobiel doet internet het alsnog niet. Ik heb ja gesmst naar 1300 en krijg terug dat het helaas niet mogelijk is om mijn telefoon te configureren. Wat kan ik hieraan doen? Alvast bedankt voor uw hulp!
Geef even aan merk en type telefoon zodat ...https://www.simyo.nl/klantenservice/gebruiken-instellen-34/internetinstellingen-53/telefoons-395



Je informatie is een beetje summier, dus doe ik het zo.
Hoi LindaKN,



Welkom op het Simyo Forum.



Cadeautjes zijn er om gebruikt te worden! Overigens, van harte gefeliciteerd met je Simyaardag :D



In het systeem vind ik al gelijk wat er niet helemaal goed gaat. Er staat een blokkade op het gebruik van ons netwerk voor internet. Via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen, kun je de optie 'internet op je mobiel' aanzetten. Hierna kun je gebruik maken van de 1000MB die je hebt gekregen.



Tip van de dag! Zet op 31 maart even een melding in je agenda dat je deze optie ook weer uit zet 🙂 Zo kom je niet voor verassingen te staan in april. We sturen je hier ook nog een berichtje van ter herinnering.



Laat je weten of internet werkt?



@Friesian, bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Angela
Ik ben geholpen, bedankt voor jullie hulp.
Hoi LindaKN,



Goed om te lezen dat het is opgelost én dat je het ons hebt laten weten, bedankt! Als je nog verdere vragen voor ons hebt, weet je het Simyo forum nu te vinden 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer