Skip to main content
ik heb al dank voor jaren trouw klant zijn, per 1 april 1000mb internetgebruik gratis gekregen. helaas kan ik niet op internet ondanks dat datauitwisseling op aan staat en ook de optie op mijn simyo staat op aan. graag advies! want zo'n cadeautje is erg leuk maar dan moet ik er wel wat aan hebben 🙂
Wat voor toestel heb je?
huawei honor holly
ben zelf nog ff aan het zoeken geweest en hoera! na het uitschakelen van telefoon en opnieuw opstarten werkt het nu wel!
Dat is vaak de truc of de instellingen op de telefoon nalopen.. gelukkig doet ie het. Vergeet je internet op Mijn Simyo niet uit te zetten aan het einde van de maand als je verder geen internet bij Simyo afneemt?
Hoi Ypek,



Welkom op het Simyo Forum.



In dit geval heb ik jouw eigen antwoord kunnen markeren 🙂 Dat je graag gebruik wilt maken van het cadeautje voor je Simyaardag is te begrijpen. Gelukkig heb je zelf alle juiste stappen gezet om een werkende internetverbinding op te zetten. Vaak is het uit- en aanzetten van je telefoon nog even nodig om deze nieuwe instellingen te activeren.



Ik wil je veel plezier wensen met je 1000MB gratis! Zoals Raytje aangeeft is het verstandig om op te letten aan het einde van de maand. Als je verder geen internetbundel hebt, kun je de optie via Mijn Simyo het beste weer uitzetten.



@Raytje, bedankt voor je hulp :)



Groetjes,

Angela

Reageer