Skip to main content
Ik heb nu een abonnement met internet maar heb onderweg nog steeds geen internet bereik. Nog steeds kan ik alleen internetten met WiFi. Ik heb alle instellingen verschillende keren gechecked en weet nu echt niet meer waar het aan ligt. Op mijn Simyo heb ik internetten in Nederland op ja staan en op mijn gsm zelf zijn ook alle instellingen goed. Waar kan het nu nog aan liggen? Mijn man heeft overigens precies dezelfde gsm en ook internetinstellingen hetzelfde, en bij hem doet de gsm het wel onderweg of elders waar geen WiFi is.

Hopelijk is er een slimpie aanwezig die hier raad mee weet.



Groetjes Marlies
Ik weet niet wat voor telefoon u heeft maar heeft u de APN instellingen ook nagelopen op juistheid? U kunt aan de hand van toestelhulp nagaan of deze juist zijn. Klik op de link om naar een pagina te van waar diverse telefoons te zien zijn en kies de juiste.



https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/
Dankjewel Raytje, ik heb hier een kleine aanpassing in gedaan... ik heb het zojuist nog een keer geprobeerd maar helaas... Nog steeds geen internet zonder WiFi... Ik snap er niks van... Gr. Marlies
Nee zodra internet van Simyo aanstaat moet dat overal mogelijk zijn. Uiteraard zijn er kleine uitzondering zoals midden op de Veluwe enzo.



Zo af en toe de telefoon een herstart geven wil ook wel eens verschil maken.
Ik heb hem uitgezet en opnieuw aangezet en nu lijkt hij het idd wel te doen. Ik ben benieuwd of dat morgen onderweg nog zo is. Bedankt voor je hulp!
Graag gedaan 🙂
Hoi Lieske,



Welkom op het Simyo forum!



Zo te zien is je probleem met behulp van Raytje opgelost 🙂 Werkt het nog steeds goed?



Groetjes,

Sean



@Raytje bedankt voor je hulp!

Reageer