.

Beantwoord

Waarom kan ik alleen gebruik maken van mijn eSIM als internet aanstaat?

  • 27 September 2023
  • 3 reacties
  • 22 Bekeken

Badge

De verkeerde provider gekozen. Mijn E-sim functioneert voor 0,0. Ik heb deze e-sim alleen nodig om te bellen, maar je kan niet normaal verbinding maken zonder internet aan te zetten. Ik word dus geforceerd om buitenbundel kosten te maken. Simyo wat zijn dit voor grappen?

icon

Beste antwoord door Amy 28 September 2023, 11:44

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

De verkeerde provider gekozen. Mijn E-sim functioneert voor 0,0. Ik heb deze e-sim alleen nodig om te bellen, maar je kan niet normaal verbinding maken zonder internet aan te zetten. Ik word dus geforceerd om buitenbundel kosten te maken. Simyo wat zijn dit voor grappen?

@Ehmtomm . Jammer dat je voor deze vraag/opmerking aanhaakt op een bestaande oude topic met een andere header. Hopelijk zal een moderator dit corrigeren en je vraag beantwoorden.

Het lijkt mij dat bellen standaard 'aan' staat en daarnaast kunt kiezen of je de optie 'data' wilt gebruiken. 

Hallo @Ehmtomm heb je een pakket met alléén bellen, dan kun je in MijnSimyo gebruik van internet gewoon uitzetten. Internet heb je niet nodig om te bellen, behalve in uitzonderlijke vrijwillige gevallen.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ehmtomm,

Bedankt voor je bericht. Ik heb even een nieuw topic aangemaakt en daar de reactie naar verplaatst omdat het ander topic niet helemaal overeen kwam. Bedankt voor jullie reactie @JanD en @Kaas Berrie!

Het klopt inderdaad je voor het bellen niet het internet ingeschakeld zou moeten hebben. Welk merk en model toestel gebruik je en gebruik je de eSIM als dualsim of enkele simkaart? In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat het internet inderdaad aan zou moeten staan.

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

Reageer