Skip to main content
Mijn mobiel internet is erg traag



In het display staat tijdens actief internetten altijd H+ hij springt soms wel naar 3G maar dan wisselt er geen data meer uit. Hij springt dan na enkele secondn weer terug naar H of H+. Ik wil dat graag opgelost hebben. Kunt u mij helpen
Mijn mobiel internet is erg traag



In het display staat tijdens actief internetten altijd H+ hij springt soms wel naar 3G maar dan wisselt er geen data meer uit. Hij springt dan na enkele secondn weer terug naar H of H+. Ik wil dat graag opgelost hebben. Kunt u mij helpen



Vreemd hoor..

H is 3.5 G

H+ is 3.75 G



Dus beiden nog sneller dan 3G.
Hoi CTC,





Erg vervelend dat je traag internet ervaart.



Zoals Friesian het aangeeft is H sneller dan 3G. De H staat voor HSDPA, als je dit in beeld ziet zou het dus goed moeten zijn met je internet.



Ik wil je vragen om je internetinstellingen op je toestel nog even te controleren. Wat gebeurt er bijvoorbeeld als je je simkaart in een andere telefoon plaatst?



Ervaart je slecht internet op één plek of op meerdere plekken?







P.S: Op het Simyo forum is het niet toegestaan om je telefoonnummer als gebruikersnaam te gebruiken. Ik heb dit voor je aanpast in CTC. Indien je een andere gebruikersnaam wenst, hoor ik het graag. Dan pas ik dit vervolgens voor je aan.

Reageer