Skip to main content
Leuk jullie verjaardagskado 1000 mb extra erbij.....maar die heb ik niet ontvangen!? Gr. Nelleke
Hoi,



Klanten met abonnement krijgen deze mb's omdat zij een jaar klant zijn. Dus niet omdat Simyo jarig is. Wanneer jij het krijgt hangt dus af wanneer je (weer) een jaar bij Simyo zit.
Hoi Dolfijnen!



Welkom op het Simyo Forum :)



Wat tof dat jij deze maand je Simyaardag met ons viert. Zoals Raytje al aangeeft, zijn we eigenlijk best romantisch: we vieren dat wij een X aantal jaar samen zijn. In jouw geval gaat het om vier prachtige jaren. Jazeker - in november, vier jaar geleden, heb jij je bij ons aangesloten. En om dat te vieren, ontvang jij 1000 MB's in november :D



Maak je geen zorgen - je 1000 MB's zijn zeker toegevoegd aan je bundel. Je hebt zowel je reguliere bundel (500 MB) als deze extra bundel (1000 MB). In totaal kun je in november dus 1500 MB's verbruiken. Zie je dit niet terug op Mijn Simyo? Dan hoor ik dat graag! Het hoort er gewoon te staan, namelijk 🙂 Zodra je inlogt op Mijn Simyo, zou je moeten kunnen zien dat je meer MB's hebt dan normaal.



Let je er ook op dat je tweemaal sms'jes zult krijgen om je te waarschuwen over het opraken van deze MB's? Zodra jouw originele bundel van 500 MB op dreigt te raken, zul je daar via sms van op de hoogte worden gesteld. Op het moment dat je de sms krijgt waarin staat dat je bundel voor 100% op is, dan gaan die extra 1000 MB's in.



Heb je nog andere vragen? Ik beantwoord ze graag voor je!



@ Raytje, dankjewel voor de verduidelijking!



Groetjes,

Jihane

Reageer