Skip to main content
Hallo!

Ik was vanmiddag aan het werk en wilde in de pauze even bellen. Ik kwam er toen achter dat mijn simkaart buiten gebruik is gesteld? Ik heb de facturen netjes betaald en groot internetverbruik heb ik ook niet tijdens het werk? Een nieuwe simkaart heb ik ook niet gekregen dus ik zou niet weten waarom mijn simkaart geblokkeerd zou zijn? Erg vervelend, omdat ik nu al de hele dag niet bereikbaar ben en ik dit wel moet zijn voor mijn werk etc! Dus help!!! 🙂

Alvast bedankt!
Wow ik ben nu aan het kijken bij verbruik. Hij zegt dat ik vandaag voor meer dan 110 euro heb gebruikt aan internet? Dit kan echt niet ik was aan het werk? Kan dit een foutje zijn of hoe is dit mogelijk?

Alvast bedankt groetjes
Ben al geholpen!
Hoi daisyl,



Wat leuk dat je op het forum reageert, welkom :)



Ik begrijp uit je laatste bericht dat je al door een collega van mij bent geholpen 🙂 Op het forum duurt het ongeveer één werkdag voordat je antwoord krijgt, vandaar dat ik je vraag nu pas beantwoord.



Zoals je waarschijnlijk al verteld is, heb je hoogverbruik gehad. Dat betekent dat je voor meer dan €75,- in 1 dag buiten je bundel bent gekomen. Op dat moment wordt je simkaart geblokkeerd om een hogere rekening te voorkomen. We begrijpen dat je niet expres zoveel data hebt gebruikt, vandaar dat we je eenmalig een coulance hebben aangeboden :)



Misschien heb je zoveel data verbruikt vanwege een update van software. Soms verbruikt je telefoon data zonder dat je het door hebt. Om dit in de toekomst te voorkomen, verwijs ik je graag naar dit artikel op onze blog.



Heb ik je zo nog een beetje op je gemak kunnen stellen?

Reageer