Skip to main content
Hoi,

Ik heb een bundel van 500 mb per maand. Toen ik vanmiddag naar mijn verbruik keek zag ik dat ik nog maar 254 mb over had. Dit kan toch helemaal niet binnen 5 dagen?



Zo vaak heb ik mijn internet niet aangezet en ik heb ook geen filmpjes gekeken.



Weet iemand hoe dit kan?



Groetjes,

Laura 
Hoi xLaura, welkom op ons forum!



Omdat we bij Simyo juist heel erg van de transparantie en openheid zijn hebben we het mogelijk gemaakt om direct al je verbruik in te zien op Mijn Simyo.

Heb je daar al gekeken? Daar zie je namelijk net zoveel als ik van mijn kant kan zien.

Op het tabblad Verbruik kies je voor de maand augustus en vervolgens voor ** x Internet op je mobiel binnen Nederland. Daarna kun je ook elke aparte dag weer aanklikken en zie je precies wanneer je hoeveel data verbruikt hebt.



Waaraan dat is opgegaan zien wij ook niet, maar wel dat je op 4 augustus in de ochtend best veel data hebt verbruikt.

Misschien weet je nog wat je toen deed?

Ook houden veel telefoons het tegenwoordig ook bij waar data aan verbruikt wordt, misschien de jouwe ook?
Hoi Ernst,



Bedankt voor je reactie.

Ik heb toen vooral gebruik gemaakt van mijn internet bundel omdat mijn wifi netwerk thuis soms erg slecht is. 

Het kan zijn dat ik toen een nieuwe app geinstalleerd heb en sommige apps bijgewerkt zijn.

Wel raar dat het me meteen m'n halve bundel heeft gekost. 



Groetjes,

Laura 



 
Hi xLaura,



Hoeveelheden data, MB's, kB's et cetera, zijn ook niet echt te bevatten in een hoeveelheid/tijdsduur van gebruik.

Je kunt voor 100 MB bijna oneindig whatsappjes sturen, maar met een paar minuten HD kwaliteit video streamen is het ook weg.

Als je een bundel hebt van 1500 of 2500 MB maakt dat niet zoveel uit, maar met een bundel van 500 MB is dat nogal wat :(





Voor nu kan ik je alleen het advies geven om zoveel mogelijk WiFi te gebruiken.

Reageer