Mijn moeder heeft de internet bundels van mn kinderen dr telefoonnummers die we deze maand gestart zijn. Mijn zoon heeft 6 gb en vannoctend kreeg mn moeder een sms dat het nummer van mn zoon voor uitgaande telefoon geblokkeerd werd wegens hoge rekening.
we hebben het pakket net 2 weken! En toen zij mij dat vertelde en wij op zn simyo app keken deze middag bleek tot onze grote schok dat er 200 euro aan internet verbruikt was in 1 ochtend.
ik ben direct gaan zoeken en ik las dat je een sms ontvangt bij 80% van je verbruik en bij 100 % van je verbruik. Mijn zoon en moeder hadden beiden alleen een sms ontvangen over de hoge kosten in de middag om 15:21 toen leed was het leed al geschied. Simeo is helaas niet telefonisch bereikbaar nu dus ik zal ze maandag bellen want dit is echt verschrikkelijk en als dit al na 2 weken gebeurd dan wil ik graag een oplossing vinden of de bundel zsm cancelen. Dit gaat mij teveel geld kosten anders. Kijk uit naar uw reaktie. Shirley
Beste antwoord door Daisy
Bekijk originele reactie