Skip to main content
Hoe kan het dat op mijn overzicht staat dat ik in de nacht van 1 0- 2 oktober internet heb gebruikt terwijl dit helemaal niet zo is. Er st al 52 mb afgeschreven terwijl ik die zeker te weten niet gebruikt heb. Zo had ik in de maand september ook een hoog MB verbruik 9400 mb boven mijn bundel)terwijl ik dit in de maanden ervoor  nog nooit heb gehad. Hoe kan dit.
Hoi jeaninesanders, welkom op het forum van Simyo :)



Ik heb jouw vraag verplaatst naar het subforum Internet. Volgens mij kunnen andere forumbezoekers met eenzelfde vraag hun antwoord zo makkelijker vinden.



In je gegevens heb ik gelukkig geen buiten bundel verbruik van 9400 MB kunnen vinden, maar van 408 MB. Is nog veel, dat snap ik ook wel.

In de eerste plaats mag ik je daar voor een eenmalige verrekening aanbieden met de kosten van een 500 MB bundel van €7. Ga je daar mee akkoord?



En dan het verbruik in de eerste nacht van oktober. Ik zie dat ook terug in je gegevens, maar wáár dit aan op is gegaan is voor een provider niet na te zien.

Wel kun je dit vaak in je telefoon terugzien, maar dan zul je wel periodiek de 'tellers' weer op 0 gezet moeten hebben.

Of misschien heb je wel een data counter app op je telefoon, dan kun je het ook terugzien.



In dit artikel op onze blog vind je erg handige tips over dataverbruik.



Kun je me laten weten of je akkoord gaat met de tegemoetkoming?
Bedankt voor de reactie. Ik maak graag gebruik van het aanbod voor de eenmalige verrekening van een 500 MB bundel van 7 euro.



Met vriendelijke groet,

Jeanine
Ik ben nu overgegaan op Wi-Fi van mijn provider, vele malen goedkoper dan dat van Kpn.

Ik zal dus geen Internet bundel meer nemen.

Mijn provider Upc heeft 500.000 Wi-Fi spots in Nederland, daar zal best wel wat bij zitten voor mij.

Heb je geen Computer of laptop met Internet; feitelijk ondenkbaar, maar wel een Smartphone of Ipad, dan is het de moeite waard om een Internet bundel te nemen als je niet zonder kunt, anders kun je beter gewoon op Wi-Fi overgaan.
Bedankt voor de reactie. Ik maak graag gebruik van het aanbod voor de eenmalige verrekening van een 500 MB bundel van 7 euro.



Met vriendelijke groet,

Jeanine




Dan is dat bij dezen geregeld, Jeaninesanders :D





Bedankt voor het meedenken, P.Th. de Treek!

Reageer