Skip to main content
Vanochtend NOS-live op de Wifi gevolgd over de Brexit. Daarna huis uitgegaan terwijl de uitzending nog liep, daarom in 1x fors mijn bundel overschreden met kosten van dien (81 euro!!!!!). Is hier nog enige coulance te betrachten alstublieft!?
Hoi abeekman,



Welkom op het Simyo Forum.



Ik weet niet welk toestel je hebt, mar de meeste smartphones hebben de mogelijkheid het dataverbruik te stoppen op een vooraf ingestelde waarde. Dit is uiteraard mosterd na de maaltijd maar wel een tip om overschrijding in de toekomst te voorkomen.



Wat betreft coulance zal je moeten wachten tot een moderator dit topic oppikt, ik ben een klant die probeert mensen te helpen.



Om je gebruik buiten de bundel niet verder op te laten lopen kan je via Mijn Simyo een extra databundel aanschaffen, dat is goedkoper dan doorgaan met internet buitenom Wi-Fi.
Hoi abeekman,



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat vervelend dat je tegen hoge kosten ben aangelopen. Daar sta je natuurlijk niet op te wachten.



Als je aan het internetten bent op de wifi en jouw mobiele gegevens staan ook aan, kan het zo zijn dat de wifi een zwak signaal of geen signaal heeft en dus overschakelt op je mobiele gegevens. Als je dan live aan het streamen bent, kan dit zorgen voor veel internetverbruik en hoge kosten. Ik raad je aan om deze blog door te nemen voor meer tips of internetverbruik en hoe dit te voorkomen.



Ik zie dat mijn collega van de e-mailafdeling al een coulance heeft toegewezen. Dat is enorm attent van hem!



Ik raad je aan om MB's bij te kopen voor de rest van de maand om hogere kosten te voorkomen.



Franswon, dankjewel voor je hulp!



Groetjes,

Ilias
Deze bedoel je Ilias?

https://forum.simyo.nl/internet-62/faq-mijn-internet-verbruik-hoog-zijn-2989



🙂 😉
Och, wat een slimmerd! Hij bedoelt dit blog! Ik heb hem er even op gewezen 😉 Bedankt Raytje!



Groetjes,

Angela

Reageer