.

Beantwoord

Waarom heb ik sinds gisteren zo langzaam internet?

  • 7 December 2014
  • 6 reacties
  • 243 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Hallo,

Sinds gisteren heb ik erg slecht bereik. Ik krijg (bv. thuis) alleen maar E-internet, terwijl ik normaal thuis gewoon H+ kon ontvangen. Mijn moeder met precies hetzelfde abonnement, ook bij Simyo, heeft nergens last van.

Is dit bij jullie bekend, of ligt dit aan mijn telefoon?

Mvg, Wim
icon

Beste antwoord door de leon 7 December 2014, 15:36

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als het toestel van je moeder nergens last van heeft, kan het  liggen aan jouw toestel.
Heb je je toestel al eens helemaal uit, even wachten en daarna weer aangezet?
Is het mogelijk dat je jouw simkaart even in het toestel van je moeder stopt of in een ander toestel? Dit om e.e.a. uit te sluiten.
Een moderator kan eventueel jouw simkaart een reset geven. Even wachten tot maandag.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi wimXD,

Voordat ik was overgegaan tot het resetten van je simkaart had ik dezelfde vragen gesteld die de leon nu stelt.

Kun je eens laten weten of dat uitsluitsel geeft of misschien zelfs al helpt?
Badge
Ik heb inmiddels zelf het probleem al gevonden, ik heb op een of andere manier de instellingen van mijn telefoon veranderd, waardoor hij alleen maar met E-netwerken verbond. Het is nu iig weer opgelost, maar toch bedankt.

PS: Is het mogelijk om een email te krijgen als je een reactie krijgt op je bericht? Dat zou een stuk makkelijker zijn namelijk...

Mvg, Wim
Reputatie 4
Badge +10
Hoi wimXD,

Goed dat je het probleem al hebt gevonden en opgelost!

Het is mogelijk om een e-mail te krijgen. Je kunt dit aangeven onderaan dit topic. Onderaan zie je Abonneer je op dit topic. Je kunt daarna klikken op Stuur een update bij elke nieuwe reactie.

Geef je door of het is gelukt? 🙂
Badge
Ja, ik heb het gevonden! Stond er alleen niet bij op mobiele versie... Bedankt!
Reputatie 5
Badge +11
Dát zou kunnen. Nu krijg je hier in elk geval wel een mailtje van 😉

Reageer