Skip to main content
ca uur na 4G aangevraagd te hebben vanmiddag is geen internet meer mogelijk op mn S5 😞

APN reset naar default: geen succes.

APN handmatig ingevoerd vlgs aanwijzingen op simyo site: geen succes.

APN handmatig ingevoerd vlgs aanwijzingen op kpn site: geen succes.

(alles uiteraard na telefoon uit en wer aangezet te hebben).

Tijdelijk verwijderen accu: geen succes. Dito bij simcard.

Status mobiel netwerk: Verbroken.



Enig idee hoe ik weer internet verbinding (liefs 4G maar gewoon iets zou al wat zijn) weer terug krijg?
Via het Simyo team op twitter wordt eea onderzocht om tot een oplossing te komen 🙂

Puike service wederom tot dusverre (nu nog werkend internet en helemaal happy :D)
Hoi HBE, welkom op het Simyo forum! 🙂



We hebben inderdaad via Twitter het probleem weten te vinden en opgelost! Het lag aan je gedateerde simkaart, die 4G niet ondersteund. Dit heb ik helaas in eerste instantie over het hoofd gezien, sorry daarvoor 😉.



Mocht er nog iets zijn, zien we je terug op Twitter, Facebook of het forum!



Groetjes, Tiury

Reageer